pühapäev, 30. aprill 2017

Sori / Stockholm Sweet Mistress

Sissekanne 804 - Sori / Stockholm Sweet Mistress


Imperial Stout
9,4 vol

Ma pole ammu ühtegi Sori õllet proovinud, kuid nüüd üks sõber kinkis mulle pudeli ja eks siis peab ära testima. Stockholm Brewinguga koostöös tehtud IS.

Õlle värvus on punakaspruuni helgiga must ning peale tekkis šokolaadikarva vahukiht. Aroom on hapukas-röstine, kergelt alkoholine, soolakas-sojakastmene.

Maitse - no tee mis tahad, aga ma ei ole Sori tumedate õllede austaja. See maitsebukett ei ole see, mida ma ootaksin ühes tasakaalus tugevast tumedast õllest. Aroom ja maitse ei lähe kokku ning maitse on taaskord üks paras virrvarr. Magus-õlijas, samas röstiselt hapukas, ebakvaliteetselt kohvine ja läbivalt samakane / odavalt alkoholine. Lõppmekk on soojendab, natukene teravalt alkoholine ja tasakaalust väljas mõrkjas. Lõpuni seda kahjuks ei suuda juua.

Peaks vist uusi sõpru otsima - äkki toovad mõne hea õlle Põhjalalt vm kvaliteetselt pruulikojalt. Sorile aga soovin taaskord rohkem sisulisi arendusi ja vähem aega marketingi peale kulutada :)

IS-id sobivad tihtilugu mõnusate koogikestega ning proovisin ka mina antud jooki niimoodi. Ja seda enam tuli see räige alkoholine mekk välja ja TÄIESTI KOHUTAV maitsete tasakaal. Ja niimoodi siis suurem osa sellest joogist kraanikaussi läks.

Hinnang 5-