reede, 28. aprill 2017

Pääväkeste Õnnevõlg

Sissekanne 803 - Pääväkeste Õnnevõlg


Tripel
9,9 vol
Pruulitud Mustas Lipsus

Pääväkeste sildidisainid on lihtsalt kohutavad - antud isendil lugesin ma sildil kokku vähemalt 6 erinevat fonti ning nendest veel erinevaid värvikombinatsioone. TÄIESTI KOHUTAV sigrimigri. Väga keeruline on infost aru saada ja seda keerulisem on leida antud jooki poeriiulilt.

Aga nüüd õlle juurde - tegemist on Tripeliga ja kuna ma viimasel ajal olen ise paar tripelit ju pruulinud, siis huvi on suur.

Õlle värvus on oranžikas-kuldne ning valge vahukiht on kreemine ja tihke. Aroom on vürtsikas-pärmine, fenooline ja tsitruseliselt kerge.

Maitse on superhea - vürtsikas ja puuviljane mekk mängleb linnaselise magususega. Sidruni-apelsinine vürtsikas mekk on värskendav, samas lõppmekk on kuiv, janukustutav. Õlle üldine olek on klassikaliselt tripelist natukene raskema olekuga ja magusam, kuid siiski nauditavalt kerge antud kangusega õlle kohta. See siidine olek on antud isendi juures väga äge.

See on üks parimaid tripeleid, mida ma Eesti tootjatelt olen saanud - hea töö! Aga jah, üldise väljanägemisega peate vaeva nägema - sest kui teie pudeli välimus on selline, et vaataks nagu stressi tekitavaid tööalaseid Exceli tabeleid, no siis väga ei kutsu jooma.

Hinnang 9