reede, 23. september 2016

Sori Raspberry Punch

Sissekanne 660 - Sori Raspberry Punch


Berliner Weisse
4,0 vol

Peab tunnistama, et ma ei ole just kõige suurem Sori õllede sõber olnud - eks selleks ole omad põhjused, kuid viimase 3-4 kuu jooksul olen ma näinud nende pruulikojas põnevaid arenguid, ning seetõttu otsustasin ka anda Sori õlledele uue võimaluse. Poest sai soetatud vaarika Berliner Weisse ning vaadis laagerdunud Imperial Stout. Ja selle hapu vaarikalimonaadi täna ära proovimegi.

Õlle värvus on ühele vaarikaõllele omaselt roosakas-punane ning roosa varjundiga vahukiht kadus kiiresti. Aroom on vaarikaselt magus ja mahlane, samas hapukas ja särtsakas.

Maitse on õllel tõesti vaarikalimonaadine - selline naturaalne vaarikas, mis on kergelt magusakas, aga samas kergelt käärima läinud koduse siidri hapukus balansseerib seda suurepäraselt. Järelmekk on vaarikakommine (Kalevi lutsukommi), hapu ning ülikuiv.

Suur hapuõllede fänn ma ei ole, kuid antud jook on väga mõnusa olekuga ning igati tasakaalus. Mulle meeldib, et hapukus ei ole liialt domineeriv ning silmi vidukile ajav. Kõike on siin normaalsuse piirides ning igasugu õllesõbrad suudavad seda seetõttu naudelda.


Hinnang 7