pühapäev, 14. detsember 2014

Kikka Pruulikoda - Valge Hunt

Sissekanne 186 - Kikka Pruulikoda - Valge Hunt

Seisan metsaveerel, Valge lumekiht katab maad ning tekib tahtmine ulguda auuuuu - noh, nagu üks korralik Hunt. Soovitan soojalt - st mitte soojalt juua, vaid seda õlut endale hankida.

Ipa
7,6 vol
Ibu 90
Pale ale, Vienna, Munich Light ja Carapils linnased
Galaxy, Chinook ja Cascade humalad

Suur IPA sõber mina ei ole - seega, kui mulle mõni ipa meeldib, siis peab see ihukarvu püsti tõstvalt hea asi olema. Olen selliseid asju paar-kolm tükki leidnud. Kas täna leian järgmise?

Olles ise tänase päeva pühendanud õlle pruulimisele - siis 8,5 tunnise "tööpäeva" auhinnaks avasin juba mitu kuud külmkapis seisnud lemmikpruulikoja ipa.

Vahukirme kadus väga kähku, oranžikaspruun värvus ning oi oi kui tuttav aroom. Läks umbes minut, enne kui taipasin, et hiljuti jõin Vormi Okkalist õlut ning see oli sarnaselt puuviljane ja marjaselt magus.

Oi kui intensiivne esmamekk, järgneb üsna mõrkjas võilillene keskmaitse ning lõppmekis on kurgurohule omane intensiivne vürtsikus ja see meeldib mulle. Teeb kohe seest soojaks ning igati mõnus pühapäeva õhtul niisama olla.

Humalate intensiivne mõrkjus on ajaga pehmenenud ning seetõttu mulle see õlu vast meeldib.

Tegemist peaks vist olema Kikka pruulikoja kõige lahjema rüüpega - kuid sellegipoolest 3 korda intensiivsem, kui enamus Eesti käsitööõllesid. Kikka mehed väga vett õlles vist ei armasta, üritavad ainult linnaste, pärmi ja humalatega hakkama saada ning mulle meeldib see mõtteviis. Sama tegin ka ise täna - 10 kg linnaseid ning 10 l virret. Algtihedus 1128 peaks isegi Kikka pruulikoja mehed kulmu tõstma panema. Kindlasti saadan teile ühe pudeli proovimiseks.

Mina tänan - Kikka Pruulikoda on mu lemmik ning soovitan soojalt (st mitte õlut soojalt juua, aga sõbramehe poolest Kikka meestega tuttavaks saada).

Hinnang 8