teisipäev, 24. veebruar 2015

Õllevõlur Augustiöö

Sissekanne  218 - Õllevõlur Augustiöö


Foreign Extra Stout
6,2 vol
Ibu 26
Ebc 143

Käsitööõllede Festivalil sai soetatud Õllevõluri uus õlu. Augustiööd mulle meeldivad, vaatame kas ka antud rüüpeke mu hinge soojendab.

Sõrmepaksune õrnpruunikas vaht on suuremulliline ning kadus paari minutiga. Värvus on rohkem novembriöö moodi, sest augustis nii pime ja must küll ei ole.

Aroom tugevalt hapu, kohvine ning tunne, kui oleks heinateo ajal põllule sattunud. Väga tugeva gaasiga stout, ma pole sellega kohe harjunudki, vahutab hullumeelselt. Esimese lonksuga lööb välja hapukas mekk, mis läheb ümaraks ajaga.

Keskmaitses toimub minu jaoks midagi põnevat - mahlakalt eristuv maitse, mida ma kirjeldaks seletamatu magusa värske sibula ja pihlakate mõrkjusega.

Lõppmaitse on kuiva, mõrkja ning tugeva kakaose-kohvise mekiga. Kokkuvõtteks - ei ole maailmarevolutsiooniline õlu, kuid igati sobilik klaasike võtta mõnusa magustoidu kõrvale :)

Hinnang 7