esmaspäev, 1. august 2016

nanoPruul Firestarter

Sissekanne 618 - nanoPruul Firestarter


Imperial IPA
7,5 vol

nanoPruulil on valminud esimene kangemapoolsem õlu - tšilliga vürtsitatud imperial IPA. Umbes kuu aega tagasi sain proovida ka antud õlle pilootpruuli, kus oli minu teada 2 korda rohkem tšilliteravust lisatud. Tookord oli linnaseline tummine põhi superhea, kuid see tšilline mekk varjutas kõik muu.

Proovime nüüd siis antud kommertversiooni ära - pudel avanes korraliku pauguga ning see lõi mingisuguse olluse kogu õlles liikuma (kuigi olin u nädalakese pudelit külmkapis hoidnud). Natukene seistes läks siiski õlu selgeks. Aroom on kergelt apelsinine ja värske, samas vaiguselt mõrkjas ja venivalt magus.

Esmamekk on raske kehaga, magusalt karamelline ja maitsetaimelikult särtsakas. Edasine mekk on linnaseliselt raske ja õlijas, kuid samas annab korraliku maitseelamuse siin troopiliste puuviljade marmelaadine magusus. Ja opppaaa, mis siit siis tuleb - vürtsikas tšilli, mis esialgu tundub leebe ja mõnus. Kuid mõne sekundi möödudes algab paras Firestarter - intensiivselt tugevneb tšillimekk ja see teeb tõsiselt soojaks ning kestab pikalt. Ja kogu see maitseelamus kestab küll tulitava jutina seespool ja kõhus, kuid suus on mõnus puuviljane magusus.

See on üks maitsemeelte piire kompav üllitis - kuid nii nagu mulle meeldis noorena Prodigy Firestarterit kuulata, siis nii meeldib mulle ka hekel nanoPruuli õlut nautida. Minu arvates on see nanoPruuli ametlikest pruulidest siiamaani parim.

Hinnang 8