kolmapäev, 9. detsember 2015

A. Le Coq Kohviporter

Sissekanne 434 - A. Le Coq Kohviporter


Porter
6,0 vol

Täna on minu köögilauale sattunud 2015. aasta parim talveõlu Eestis. Ma siiski võtaks seda väikese eelarvamusega, sest eeldatavalt heade Eesti Maitsete konkursil osalesid ainult suured tegijad. Kuid eks maitsmine annab sellele vastuse - olen sel talvisel hooajal juba väga häid Eesti õllesid saanud ning nüüd on hea võrdlusmoment. Ahjaa, Ratebeeri 8 punkti 100st ka just erilist enesekindlust antud õlle suhtes ei tekita.

Disain on poeriiulis pilkupüüdev. Õlle värvus on pruunika helgiga must, kreemine vahukiht sõrmepaksune ning püsiv. Aroom on läägelt vanilline ja kohvisiirupiline. Uhh, maitse on veel hullem - happeline ning kohvine mekk on veel ärakannatatav, kuid see vanilline kohvisiirupi maitse on nii tehislik, et tekkis soov kohe asi kanalisatsiooni kallata. Lasen siiski hetke õllel hingata ning soojenedes löövad välja kerged kakaosed maitsed, kuid siit tuli ka odav ja terav alkoholimekk - JUBE! See odav vanilli-kohviekstrakt on siin lihtsalt arusaamatu - eemalepeletav.

Nii halvale õllele ei vaevu ma pikemat hinnangut kirjutama.

Ühesõnaga see Parimate Eesti Maitsete konkurss on üks paras onupojapoliitika ning jagatakse auhindu vastavalt ärilistele eesmärkidele. Antud kohviporter on by far kõige halvem õlu, mida ma sel sügisel proovinud olen. Palju õnne A. Le Coqile - vähemalt selle võistluse panite kinni :)

Hinnang 2