kolmapäev, 19. august 2015

Malduguns Lauvas Pacietība

Sissekanne 363 - Malduguns Lauvas Pacietība


Imperial IPA (Ratebeer 95)
8,9 vol
Läti

Ma ei ole suur Läti käsitööõllede sõber - kuid Läti pruulikoda Malduguns on vast üks lemmikutest Baltimaades. Proovimisele tuleb Maldugunsi topeltIPA. Huvitav projekt on ka Eesti craft-sõpradele kättesaadavaks peagi saamas - Eesti oma pruulikoda Tanker tegi hiljuti ühispruuli just Maldugunsiga.

Intensiivne-kuldne värvus on õllel, vahukiht on valge ja püsiv. Aroom on lilleline, tsiruseline - oih pagan, hästi balansis värk noh. Kui olen ikka kolm-neli ninatäis seda aroomi võtnud, siis saan ka põneva tummise kakaose meki siit kätte.

Maitse - uhuhhh, päris hea - ütleb minu neiu. Mina isiklikult arvan, et see on ikka ülihea - arusaamatu, kuidas Maldugunsi vennad suudavad sellist humala-linnase intensiivsust tasakaalustada ning teha nii meeldivaks elamuseks. Troopilised puuviljad, paar greipi ning terve kotitäie rohuseid humalaid veel juurde - vot selline maitseelamus.

Oma kanguse kohta on see imelihtne juua - ja uhh ja voillalaaa. Üks parimaid IPA-sid, mis ma kunagi saanud olen!

Hinnang 10