teisipäev, 18. november 2014

Lehe Aus Karu Tuleb

Sissekanne 172 - Lehe Aus Karu Tuleb


Spiced stout
7,5 vol

Mul on hetkel u 10 Eesti käsitööõlut, mis ootavad proovimist. Neid tuleb iga päev juurde, ei jõua ära proovida, rääkimata lemmikute kujunemisest. Kuid uus Lehe õlu on minu jaoks igati õiges stiilis ning selle õlle avamist kaua ei pidanud ootama.

Värvus must nagu öö, vahukiht kadus kähku. Aroom kergelt kohvine, hapukas. Maitse, ossajummel kui hea. Magus esmamekk, hapukus millele järgneb kakaone mõrkjus, sokolaadilinnaste hapukus ning kõige lõppu veel mingi värske vürtsikas elamus. Vau, kui supertasakaalus õlu. By far mu lemmik Lehe õlu ning päris kindlasti kandideerib minu silmis parima Eesti käsitööõlle tiitlile. Jõuludeks läheb kindlasti mitu pudelit riiulile ootama (riiulil ootavad juba jõuludeks ideaalsed Põhjala Saak ja Tankeri Patuingel).

Super töö, mina tänan.


Hinnang 9